Regulamin

REGULAMIN ZAKUPÓW

Sklep internetowy www.fonografika.pl  zwany dalej SKLEPEM jest własnością firmy Fonografika Aleksander Brejnak spółka jawna z siedzibą: ul. Inżynierskiej 6, 03-422 Warszawa, zarejestrowaną w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000263154, tel kontaktowy 22-741-29-81, kom. 602-74-37-27.

Realizacja sprzedaży w SKLEPIE odbywa się według poniższego regulaminu. Złożenie zamówienia oznacza akceptację zasad sprzedaży wynikających z niniejszego regulaminu przez Klienta oraz zobowiązuje klienta do przestrzegania zawartych w nim zasad.

Ceny produktów wyrażone są w polskich złotych, są to ceny brutto, nie zawierają one kosztów transportu.

Sprzedawany towar jest nowy i nieużywany.

Zamówienia składać można całą dobę każdego dnia roku.

Realizacja zamówień odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 16:00.

Czas oczekiwania na przesyłkę to 2 do 14 dni roboczych od momentu realizacji zamówienia.

Płyty zamówione w opcji preorder (PRZEDSPRZEDAŻ) wysyłamy nie wcześniej niż na dwa dni przed planowaną premierą sklepową.

Obszarem działania sklepu internetowego objęta jest cała Polska oraz kraje Unii Europejskiej, na terenie Polski zamówienia z naszego sklep dostarcza firma UPC, Poczta Polska, Paczkomaty do wyboru przez Klienta, zamówienia zagraniczne realizujemy poprzez Pocztę Polską.

Klient rejestrując się w sklepie, akceptuje poniższy regulamin i wyraża zgodę na przetwarzanie przez sprzedawcę, danych niezbędnych do celów reklamy, badania rynku oraz zachowań i preferencji usługobiorców z przeznaczeniem wyników tych badań na potrzeby polepszenia jakości usług świadczonych przez sprzedawcę. Klient ma prawo w każdym momencie do wglądu i poprawy swoich danych osobowych lub zgłoszenie do obsługi sklepu internetowego  żądania o zaprzestania przetwarzania jego danych.

SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

Klient kompletuje zamówienie wybierając z katalogu znajdującego się na stronie sklepu internetowego produktów oferowanych do sprzedaży. Wkładanie artykułów do wirtualnego koszyka odbywa się po kliknięciu przycisku „dodać do koszyka” pod zdjęciem artykułu a akceptacja całego zamówienia odbywa się po kliknięciu przycisku „Złóż zamówienie”.

Realizacja zamówień jest dwuetapowa:

Pierwszy etap – przyjęcie zamówienia do realizacji potwierdzone wiadomością e-mail zawierającą unikalny numer, który jest podstawą jego identyfikacji dla obsługi sklepu, wysłaną przez sklep fonografika.pl na wskazany przez Klienta adres mailowy.

Drugi etap – realizacja zamówienia, potwierdzana wiadomością e-mail informującą o zmianie statusu na „zamówienie realizowane” oznaczający wysłanie zamówienia do klienta poprzez wybraną przez niego formę transportu.

DOSTAWA

W zależności od stanów magazynowych i specyfiki zamówienia, czas realizacji może wahać się od 2 do 14 dni.

Zarówno czas oczekiwania na dostawę jak i koszty zależne są od tego jaki rodzaj przesyłki wybierzesz podczas składania zamówienia.

• kurier – Średni czas dostarczenia przesyłki przez współpracującą z nami firmę UPS to w dużych miastach 1 dzień roboczy, 2 dni robocze w mniejszych miastach, 3 dni robocze  w małych miejscowościach i wsiach. Termin doręczenia nie jest terminem gwarantowanym tylko deklarowanym.

paczka ekonomiczna to taka, która jest obsługiwana przez Pocztę w standardzie jakościowym D+3, co oznacza że doręczenie powinno nastąpić w ciągu 3 dni roboczych po dniu nadania. Termin doręczenia nie jest terminem gwarantowanym tylko deklarowanym.

paczka priorytetowa to taka, która jest obsługiwana przez Pocztę w standardzie jakościowym D+1, co oznacza że doręczenie powinno nastąpić w następnym dniu roboczym po dniu nadania. Termin ten – podobnie jak wyżej = nie jest terminem gwarantowanym tylko deklarowanym.

• paczkomaty – System skrytek pocztowych.

Koszt dostawy podany jest w zakładce dostawa u dołu strony i  wyświetlany podczas składania zamówienia. Wysłanie potwierdzenia zamówienia przez Klienta jest równoznaczne z zaakceptowaniem wybranego kosztu dostawy.

PŁATNOŚCI

Aktualnie oferowane sposoby płatności za zamówienie:

Gotówką  – opcja dostępna po  złożeniu zamówienia w przypadku opcji odbioru osobistego. Zamówienie można odebrać osobiście od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 16:00 w Warszawie, ul. Inżynierska 6 (Uwaga! Nie obsługujemy kart płatniczych.)

ODBIÓR OSOBISTY W PRZYPADKU ALBUMÓW Z PRZEDSPRZEDAŻY MOŻLIWY JEST W DNIU PREMIERY W SIEDZIBIE NASZEJ FIRMY PRZY UL. INŻYNIERSKIEJ 6 W WARSZAWIE.

Przelewem –  po złożeniu zamówienia, z uprzednim wybraniem tej formy płatności, należy wpłacić należną sumę na konto nr: 78 1090 1870 0000 0001 3074 4234, w opisie przelewu podając numer zamówienia (numery kont i dane do przelewu otrzymasz od nas w e-mailu potwierdzającym zamówienie). Przesyłka zostanie zrealizowana po zaksięgowaniu płatności na koncie sklepu (zazwyczaj na następny dzień roboczy w przypadku przelewów bankowych, przy płatnościach przez Pocztę Polską czas ten oscyluje od 2 do 7 dni roboczych).

Przelewy 24 – System płatności internetowych – transakcje poprzez przelewy bankowe lub karty kredytowe

PayPal – System płatności internetowych

Do każdego zakupu otrzymasz od nas paragon lub fakturę Vat na życzenie.

Jeżeli chcesz otrzymać fakturę VAT na firmę, musisz zaznaczyć tą opcje podczas składania zamówienia oraz wpisać dane firmy z nr NIP.

REKLAMACJE

UWAGA!

Płyty wyprzedażowe to towar posprzedażowy. Opakowania mogą nosić typowe dla wydawnictw płytowych otarcia, zadrapania lub pęknięcia związane z transportem i wielomiesięczną ekspozycją w sklepach.

Płyty w cenie wyprzedażowej NIE PODLEGAJĄ zwrotowi

Każdy oferowany przez sklep produkt jest objęty rękojmią producenta.

W razie niezgodności dostarczonej przesyłki ze złożonym zamówieniem kupujący powinien niezwłocznie powiadomić o tym sprzedawcę. Podstawą do roszczeń z tego tytułu jest przedstawienie pracownikom sklepu  protokołu niezgodności zawartości otrzymanej  przesyłki ze złożonym zamówieniem, sporządzonym przez kuriera dostarczającego przesyłkę. Reklamacje dotyczące braków w zamówieniach bez protokołu niezgodności nie będą uwzględniane.

W przypadku przesyłek kurierskich, należy sprawdzić zawartość przesyłki w obecności kuriera i w razie niezgodności towaru, sporządzić odpowiedni protokół reklamacyjny.

W przypadku stwierdzenia wad lub niezgodności pomiędzy oferowanym a otrzymanym produktem, sprzedawca przyjmuje reklamację do rozpatrzenia. Gdy jest ona zasadna klient ma prawo do otrzymania towaru wolnego od wad,  innego produktu z katalogu sklepu o zbliżonej wartości lub zwrotu gotówki.

Klient odsyła towar na własny koszt do siedziby sklepu fonografika.pl z dopiskiem reklamacja na adres ul. Inżynierska 6, 03-422 Warszawa – wraz z załączonym oryginałem dokumentu zakupu (paragon/faktura VAT), danymi osobowymi oraz numerem reklamowanego zamówienia i wypełnionym protokołem reklamacyjnym. Formularz gwarancji i reklamacji znajduje się TU!

Niedopełnienie tej formalności będzie uniemożliwiało rozpatrzenie reklamacji.

Sklep internetowy www.fonografika.pl nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia przesyłek wynikające z nienależytej troski Poczty Polskiej.

ZWROTY

Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2002 roku o ochronie praw konsumenta, jeśli towar nie był używany i pozbawiony fabrycznego opakowania, kopiowany lub w żaden inny sposób zniszczony lub wykorzystany można go zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.

Zwracany towar należy dostarczyć do siedziby SKLEPU ul. Inżynierska 6, 03-422 w Warszawie wraz załączonym oryginałem dokumentu zakupu (paragon/faktura VAT), oraz danymi osobowymi reklamującego towar i przypisanym numerem zamówienia wraz z wypełnionym formularzem dostępnym TU! Należną kwotę zwracamy na wskazany przez klienta numer rachunku bankowego, terminie 14 dni roboczych od momentu dostarczenia przesyłki do siedziby firmy i pozytywnym rozpatrzeniu roszczenia. Zwrotów pieniężnych dokonujemy jedynie za pośrednictwem przelewów bankowych.

Przypominamy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

Dziękujemy za uwagę i zainteresowanie ofertą sklepu. Dokładamy wszelkich starań, żeby przejrzystość komunikacji z klientem była na jak najwyższym poziomie. Jeśli zamieszczone powyżej informacje nie odpowiedziały na państwa wątpliwości, prosimy o kontakt.

One thought on “Regulamin

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *